Veelgestelde vragen (F.A.Q)
Contacteer ons
Klik hier als je voor een overzicht hoe je ons kan bereiken
Verzendingen
Klik hier als je informatie zoekt over de levertermijn en verzendkosten.
Mijn pakje is gisteren vertrokken maar op de track & trace van bpost staat nog "Je pakje wordt klaargemaakt door de afzender"
Je pakje is wel degelijk de vorige werkdag opgehaald door bpost. De status op de track & trace pagina van bpost wordt pas aangepast zodra het pakje verwerkt is in het sorteercentrum.
​
Mijn pakje staat op de track & trace van bpost als geleverd maar ik heb het niet ontvangen.
​
Dit kan verschillende redenen hebben. Je contacteert ons hier best voor per mail (info@sneukel3.be) of per telefoon op het nummer 0473/904.460
​
Algemene vragen
Ik zoek een specifiek snoepje, kunnen jullie me helpen?
Tuurlijk! We beloven niets maar we willen je zeker helpen zoeken.
Het is altijd makkelijk als je een foto hebt die je ons kan doormailen.
​
Kan ik de stickers op de snoepdoosjes laten personaliseren?
De stickers op de sneukelpotjes en doosjes kunnen worden gepersonaliseerd met je bedrijfslogo of eigen tekst.
​
Online betalen, hoe werkt dat?
We bieden de betaalmethode aan bancontact, vooraf overschrijven of contant bij afhaling.
Je krijgt een overzicht van de mogelijkheden tijdens het afrekenen.